III Pielgrzymka 2021 (dzień 6)

6 dzień - 16 pielgrzymów ‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️‍♂️
➡️ III Pielgrzymka Piesza: Lubin - Gietrzwałd
➡️15.06.2021 Zaniemyśl - Biechowo 36,1 km
➡️ Razem: 185,1 km
Mieliśmy w ten wtorkowy poranek wyruszyć spod kościoła w Zaniemyślu o godz. 5:30. Nie udało się. Pożegnania z naszymi gospodarzami przeciągały się. Wielu z nas rozmawiało z nimi do późnych godzin nocnych i nim zapakowaliśmy bagaże do przyczepy, na zegarze dochodziła godzina szósta. Zeszyt z intencjami zapełnia się w szybkim tempie. Bóg zapłać księdzu proboszczowi oraz Wam, którzy przyjęliście nas pod swój dach. Wasze intencje zaniesiemy do Matki Bożej Gietrzwałdzkiej. ❤️
Przez Czarnotki, Ludwikowo, czyli w większości leśnymi duktami, dochodzimy do parafii pw. Chrystusa Króla w Sulęcinku. Ks. proboszcz Krzysztof Szczepański, wskazuje nam skróty do swej świątyni, z których korzystamy. Kłaniamy się w pięknym, nowym kościele Jezusowi oraz śpiewamy pieśni. Po powitaniu i błogosławieństwie, udajemy się do szkoły podstawowej, w której czeka na nas zdrowe, świeże śniadanie. Gdy już przygotowaliśmy się do dalszej drogi, zatrzymał się samochód dostawczy wypełniony rzodkiewką. Miły pan kierowca, proponuję nam kilka pęczków, które od niego przyjmujemy. Wzmocnieni, ruszamy dalej, biorąc również obsługi szkoły intencje. Bóg Wam zapłać drodzy. Do zobaczenia w przyszłym roku.
Po postoju, na parkingu w Murzynówku, wchodzimy w knieje puszczańskie. To blisko 12 km drogami leśnymi, na szczęście, w większym stopniu, utwardzonymi. Jest słonecznie, temperatura zwyżkuje do blisko 30 stopni. Jest również bardzo duszno. Zaczynają się pierwsze kryzysy. Stopy obolałe, otarcia, zmęczenie i nogi już nie chcą współpracować. Siada tempo, więc mamy trochę opóźnienia.
Na szczęście w Miłosławiu, gdy tylko wychodzimy z lasu, czeka na nas pani Jola Jańczak. Energiczna kobieta, która porywa nas do szkoły, na obiad i odpoczynek. Już po drodze dowiadujemy się, że ta niepozorna osóbka, potrafi dźwigać plecak i wraz z mężem pielgrzymować po całej Europie. A robią to tylko pieszo. Dwa lata temu wyszli z domu i po pół roku pielgrzymowania, doszli do Jerozolimy. To jakieś 3️⃣5️⃣0️⃣0️⃣ km. ‍♂️‍♀️
W 2014 r. pieszo wyruszyli z Miłosławia do Rzymu na kanonizację naszego papieża Polaka. Wcześniej jeszcze do Santiago de Compostela. Opowieściom podczas obiadu nie było końca. Niesamowita osoba!
Miło było posłuchać. Bardzo dziękujemy za spotkanie. Przy okazji poznaliśmy również Panią dyrektor szkoły ‍⚖️, której zawdzięczamy postój i pyszny, stawiający nas na nogi, obiad. Obiecujemy zanieść Wasze intencje do Mateńki Gietrzwałdzkiej.
Pozostało nam jeszcze 7 km do Sanktuarium Matki Bożej Pocieszenia w Biechowie. ❤️ Udaje się przyspieszyć, więc jesteśmy o czasie. Wchodząc do środka tej, pięknej i barokowej świątyni, jesteśmy powitani przez ojca Bogdana, paulina i proboszcza. To kolejny zakon, który przyjmuję nas w swych zakonnych progach. Bóg zapłać. ❤️
Najpierw kolacja, potem Nabożeństwo do Serca Jezusowego i Msza św. podczas której o. Mariusz nawiązał do naszego pielgrzymowania. Czujemy tutaj maryjną obecność a głosy nasze śpiewają Jej ochoczo. Później zasłużony odpoczynek w klasztornych komnatach. Dwóch zakonników, paulinów, których poznaliśmy rok temu, zostało przeniesionych na Jasną Górę. Na zakończenie dnia, śpiewamy i modlimy się na naszym Apelu Maryjnym przy podświetlonym, cudownym Obrazie Matki Bożej Pocieszenia. ❤️ To był piękny i wyczerpujący etap Pielgrzymki. Sześć dni za nami i 1/3 drogi do Gietrzwałdu. ‍♂️‍♀️
A jutro gościmy u salezjanów w Lądzie, którzy również są obecni w naszym mieście Lubinie.
I tylko 30,2 km. ‍♂️‍♀️‍♂️Wyjście z Biechowa o godz. 6:00, śniadanie w Grabowie Królewskim, potem Samarzewo z kościołem na górce i schodzimy do doliny Warty. W Lądzie będziemy ok. 15:30, gdzie również zaplanowaną mamy Mszę św. o godz 16:30. Będziemy mieli jutro, w swoim składzie, małą pątniczkę. Do zobaczenia.
Postaramy się o codzienne relacje z pielgrzymki. ✍️ Bądźcie z nami, duchowo i w modlitwie.
Jeśli chcesz nam powierzyć swoją intencję, którą zaniesiemy do Matki Bożej Gietrzwałdzkiej i która zostanie omodlona na licznych różańcach, napisz proszę pod postem lub smsem na nr telefonu 605 447 383. Mamy liczne świadectwa z lat poprzednich, o ich wysłuchaniu. Tylko Jezus Chrystus wie, co dla nas jest najlepsze. ❤️❤️
Jeśli chcesz, w dowolności serca, to możesz wspomóc organizację naszej Pielgrzymki. A kosztów, jak wiadomo jest trochę. Zawsze wystarczy Wasza modlitwa a po ludzku również finanse. Bóg zapłać.
Nr konta Wspólnoty Pielgrzymkowej ŚLADAMI MARYI: 61 1500 1504 1015 0006 8601 0000